Världens hetaste rubrik, jag vet!

Hejhej. Nu är jag hemma igen. Vågade inte bada, bara doppa fötterna. Shit vad kallt det var! Jag drack en halv Cola och åt en kula glass. (Fy på dig Frida!) Så man kan väl lungt säga att jag måste ta det lungt resten av helgen...

Nejmen nu ska jag snacka om nåt annat. Kanske att jag köpte en bikini, fast NEJ den satt inget bra så jag ska lämna tillbaka den imorgon. Ringen hade stängt när jag kom dit...

Har just kommit på att min Spotifylista är bäst. Massa GaGa, Owl City, Taio Cruz, Rihanna, Britney Spears, Ke$ha, Beyoncé och många mer. Riktigt kul att lyssna på, så det så!

Och jag ska börja läsa/skriva mer. Kommer ni ihåg att jag började på en novell här i bloggen för ungefär tre månader sen? Den blev ju inte så bra...
Nu ska jag iaf fortsätta kolla på Herbie - fulltankad!

Men först, några pics!


Den här ska tebax till H&M. Och den vita underdelen också. Kan ni se att jag har blivit lite brun?






PuSs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0