Tröja och skärp. ^^

Har varit ute med Jennyfer på Götgatsbacken och köpte lite grejer, en tröja och ett skärp från H&M. Kan inte lägga upp bilder, isåfall gör Jennyfer det senare. ^^
Jaa... Hon köpte två tröjor och ett par lacktigths, och sen köpte vi en varsin slush från 7-Eleven...
Japp, japp. Nyss gjorde vi en marinad till kycklingen som vi ska äta ikväll, det var kul men det sved som tusan i mitt finger när jag höll på med lime-grejs.
Haha!
Vi bäddade min säng, och den blev en riktig snygging! Haha, nej men det blev mysigt iaf. Ikväll ska vi dygna, tjoho! Om vi orkar, dvs... Jennyfer tvättar datan, med vatten? Eller aha, det var "Cristal Clean" någonting. Och nu tvättar hon min arm. Måste dra, innan hela jag blir dyngsur! Öhm... blöta pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0