Tillfällig design

Blev inte så värst nöjd med designen, så den byter jag ut snart. Ska ladda ner photoshop snart, kanske kan lära mig det någon dag...
Den blev ju så tråkig, vem vill läsa en grå blogg liksom?

Ja, men i alla fall. På dansen var det sådär. Mådde illa så jag fick sitta på golvet och kolla på när de gjorde diagonaler.

Kollade också på Bella & Tyra Show när Kissie var där. Vilken bitch! Hon satt och sa rakt ut att hon hatade dem, avbröt dem hela tiden och förolämpade dem. Allvarligt, hon var ju med i TV. Kunde hon inte varit liiite minde... hård?

Anyways. Nu ska jag typ göra något litet att äta och sen ska jag kolla på 2 ½ men, den näst bästa TV-serien som finns!

Btw, ni som stör er på att jag håller handen brevid huvudet på många bilder, det är för att mitt hår ramlar ner i ansiktet och det hade ju inte varit snyggt eller hur? ^^


Haha, ojdå... lite fel ögonblick kanske?

Orkar inte skriva mer ikväll, så vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0