Tebax!

Hejhej!

Nu ska upd. tebax! Siktar mot minst tre inlägg per dag, det är väl ganska lagom? Fast på helgerna blir det såklart bättre.
Vi börjar med några bilder tycker jag, och lite senare får ni förhoppningsvis en ny design. Enjoy! ^^


Haha, en liten rolig grej bara... Judith och Jennyfer hade bundit fast mig i sängen, och med tejp för munnen.


Glass!


Big Bild på min sötnos! :*


Fjortis! Haha. ^^


Jennyfer In Daa Bed!


Lite random...!


Träflisor...?


Nu byter vi "ämne".
Hörrni, en grej bara... På nio veckor har jag gått ner nio kilo! Jag kan ju inte bli så värst smal, pga att jag har ganska tjockt skelett. Men iaf, nu väger jag 48 kg och är 1,52 lång. Najs! ^^


Nej, jag kan inte bli pinnsmal, men jag kan ju gå ner i vikt iaf!

Usch, nu låter jag som något anorexibarn och det vill jag ju inte. ^^
I nästa inlägg ska jag visa mina nya kläder.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: ebba

oj, jag är två år äldre än dig är längre än dig, och jag väger 40 kg.. ? :O

2010-05-09 @ 14:29:14
Postat av: frida

jaa, jag vet att jag är tjock. men allvarligt, du är ju mke smalare än mig. :S

2010-05-09 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0