Svar på Frågestunden!

Fick några små frågor. Hoppas att ni blir nöjda med svaren! ^^

Magnus
Fråga: Jag undrar om det kommer bli sommar nu?;) Puss å kram kärleken!
Svar: Haha, jo sommaren kommer nog nu. Bra fråga, btw!

Emilia
Fråga: Vem är din bästa kompis?
Hur länge har du dansat?
Favorit serie?
Gillar du oliver? :P
Smink?
Var köper du oftast kläder?
Vad för musik lyssnar du på?
Favorit film?
"Idol"? :P
Kollar du på talang?
Gillar du blodpudding?
Hur länge har du bloggat?

Hehe. :)

Svar: 1. Judith tror jag. ^^ Annars har jag ju många bra kompisar också...
2. Dansat? Ändå sen jag var liten. Gick på balett då, sen jazzfunk, showjazz och den här terminen showjazz, musikaldans och streetdance. Skitkul, allihopa!
3. Desperate Housewives är min absoluta favorit, men annars kollar jag på lite vad som helst.
4. Nej usch nej! Oliver är ju jätteäckliga, höhö...
5. Mascara oftast, men ibland ögonskugga och kajal också.
6. Mina kläder kommer från de vanliga; H&M, JC, Gina Tricot och sånt!
7. Lady GaGa in my heart! Nämen jag lyssnar på det mesta...
8. Film... det finns så många! Kan nog inte svara på den, haha! ^^
9. Lady GaGa såklart!
10. Talang... Jo, ibland. Om jag inte glömmer bort så.
11. Blodpudding, nej nej nej nej!
12. I ungefär fyra månader. Inte så länge kanske. Eller ja, i alla fall på den här bloggen. Annars i kanske ett år.

miranda<3
Fråga: jag vet allt om dej men lyckades klämma ut nåt att fråga ;) vem e du kär i..?? :O ;S <3
Svar: Ingen just nu, faktiskt.

miranda<3
Fråga: juste du e jätte fiin i din nya hår färg!! :* <333333333333333 :D ^^
Svar: Om det ska vara en fråga, så... tack. Jag vet inte riktigt om det här borde räknas som en fråga...

Elin
Fråga: Hur många syskon har du? ;)
Svar: Två, eller tre. Vet inte riktigt vad som räknas. En lillasyster, en halvstorasyster och så mammas pojkväns barn.

Så, det var alla! Enjoy!

Kommentarer
Postat av: miranda<3

hehe, de va ingen fr¨ga xdoch om du måste...MÅSTE välja en!!!!!! :D <3

2010-05-18 @ 12:50:47
URL: http://theoneandonlymiranda.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem tycker du är bäst i din showjazzgrupp?:P

2010-05-18 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0