Skriftliga omdömen och Nationella Proven...

Nu får ni se mina resultat. ^^
Blev nöjd iaf. Pappa också, verkade det som. Så jag kommer få en present på skolavslutningen! Ojoj...!


Såhär skulle det ha sett ut på alla ämnen, men lärarna visste inte vad man var tvungen att uppfylla för krav för att få det. På bilden är det gympan, nästan alla i klassen fick "I hög grad". Haha... ^^
Och Marina sa att jag var begåvad på att skriva. Då blev man glad! Hon sa att jag skrev jättebra, och att det jag kunde var ungefär det som en flera klasser över mig ska kunna. Kanske kan jag skriva en egen bok någon dag! Det skulle jag vilja göra. Ha ett litet kafé och baka mina egna bakelser och skriva böcker. Åh...

Nationella Proven:
Svenska: Alla rätt
Engelska: Ett fel, ett litet slarvfel
Matte: Typ tio fel, haha. Men de mesta var slarvfel...

Japp. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0