Painted

Yes, ritade lite förut idag. Det blev lite konstiga bilder, men iaf några...! ^^ Tänkte visa dem. Och kom ihåg, att alla är bara lite flumbilder.


Den första... Glasses bby!


Big lips. Nähä?

Måste bara avbryta lite, och säga att Jason Derülos låt Ridin' Solo är fett skön!


Tänkte på en kändis på en gala. Typ. ^^

 
Haha...

Men iaf, nu är jag hemma med Saga. Fick vara lite barnvakt idag. Imorgon har vi "stjärnfest" i skolan så vi ska ta med oss lite fika. Jag vet inte om jag ska ta med mig något. Vi får se, helt enkelt. Och sen kom det nåt förslag på att man ska klä ut sig till fjortis, emo eller stekare (schteek). Det var frivilligt. Får se om jag orkar då... Så bli inte förvånade om jag ser ut som en wannabe imorgon, hah. Ja, det var väl allt! PuSs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0