Ojdå!

Hej hörni!

Såg att jag hade gjort "mobilblogg"-inlägget flera mil långt, men nu är det fixat.
Kom nyss hem från Ringen, köpte ett par shorts som ni får bilder på alldeles strax (eller senare ikväll). De är vita, kostade bara 99 kr på H&M. Judith köpte lösnaglar. Haha!

Anledningen till att bilderna kommer sen är... öhm... ja, att jag inte orkar just nu helt enkelt. Sitter på balkongen och svalkar mig lite. Imorgon kommer jag nog gå till skolan i typ shorts, tights och en T-shirt om det är lika varmt som idag. Jag brände nästan sönder mina ben idag! Svarta jeans + solsken = SKETHETT!

Och våra växter har växt jättemycket! Tjoho!
Hoppsan, detta inlägg blev nog lite för långt. Hoppas ni orkar läsa allt!

Och glöm inte att frågestunden slutar om ungefär en timme! Så fråga på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0