Ny diet!

Kollade runt på nätet, och hittade en jättebra diet. Den är inte sträng, man ska liksom inte äta ett salladsblad om dagen. Nejnej.
Allt handlar om juice.
Och Katie "Jordan" Price gick ner hela 13 kg på minde än två veckor med juicedieten! Så man ska alltså dricka minst ett glas färskpressad juice om dagen. Om man håller på i ungefär två veckor, men fortsätter äta vanlig mat så går man ner ungefär sju kilo.

Grymt! Jag brukar ju göra smoothies och sånt hemma, men då är det alltid O'boypulver och vaniljsocker i. Men nu blir det banan, kiwi och lite hallon + yougurt!
Anledningen till att jag har valt en diet för att jag har känt att mitt sug till godis och sånt har blivit mycket starkare den senaste veckan. Jag väger runt 48,5 nu, kanske är nere på 44 eller så vid skolavslutningen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0