Nice acter!

Hejhej!

Det blev ingen film, orkar inte förklara varför. Istället var jag lite med Judith, sen gick jag hem och åt middag. Såg Johan Palm på vägen, förresten. Spinkig, lång och svart. Läskigt!

Nyss när jag tvättade av sminket lekte jag lite med kameran. Några olika ansiktsuttryck och känslor...


Ledsen. (När jag tog bort sminket.)


Uttråkad. (Ansiktskrämen var på, och hade borstat håret.)


Nöjd. (Klar.)


Och nu, för någon minut sen. ^^

Nu ska jag duscha. Jag har nog världens sämsta minne, glömde helt bort att duscha igår också. Känner mig mer eller mindre ofräsch om jag ska vara ärlig.

Efter duschen ska jag nog gå och lägga mig, så antingen blir det ett snabbinlägg på morgonen eller på eftermiddagen. Jag har dansuppvisning då, så vid halv sex-tiden ungefär. Ni klarar er nog tills dess!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0