Lästest...!

Snodde ett från blogg.se.
Hope U' Like It! ^^

Som läsare är jag: Jag kollar på det som ser roligt ut. Brukar läsa första sidan och se lite. Men jag gillar ju självklart inte alla böcker med roligt omslag, men mest gillar jag böcker som handlar om t.ex tonåringars dagböcker, romantiker, och spänning. Hur kul är det att läsa om när en tjej sätter på sig sina kläder och äter frukost liksom?

Som bloggare är jag: Om jag är på skrivarhumör skriver jag många inlägg varje dag, men har jag inget speciellt att skriva så brukar det inte bli så mycket. Kommentarer är ju alltid roligt att få, så jag läser dem och svarar. ^^ Jag kollar min statisk kanske två gånger per dag. Bryr mig inte om jag har fått 17 eller 25, men det är ju alltid kul att veta att folk läser vad man skriver!

Senast lästa bok: Läser Törnbädden av Virginia Andrews just nu. Min favoritserie från 80-talet. Helt underbara böcker! Tyvärr finns de bara i Danmark nu. Slutsålda i Sverige.

Senast påbörjade bok: Lustgården, också av Virgina Andrews.

Senast köpta bok/böcker: Hm... Tror att det var en Spiderwickbok...

Favoritdeckarförfattare: Nu har jag glömt bort riktigt vad som räknas som deckare eller inte, men Charles Dickens kanske. Om han nu gör deckare. Annas är min absoluta favorit Virginia Andrews!

Jag läser allt av:
Virginia Andrews.

Jag läser helst inte (genre/författare): Disneyböcker. Som Hannah Montana- eller Camp Rockböcker producerade av Disney. Sånt gillas inte. Annars tycker jag inte om Lin Hallbergs böcker.

Vid hyllan för fackböcker letar jag:
Fack? Nä nu har jag fått hjärnsläpp.

Förutom svenska läser jag gärna: Engelska. Helt klart.

Högst upp i min att-läsa-hög just nu ligger: Oj, jag vet inte riktigt. Kanske Blomblad för Vinden för tredje-fjärde gången...

Högst upp på min bok-önskelista-just nu står: Skuggor i skogen, Virginias absolut första i serien som jag läser. Finns ju som sagt bara i Danmark.

När jag går på antikvariat letar jag alltid: Och nu vet jag inte vad det ordet betyder heller. Så synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0