Hemma igen!

Nu är jag hemma igen! Vi hade flummigt, väldigt kul. Jag och Saga har precis ätit pannkakor, snart kommer nog pappa hem. Saga kollar på "Hjälp", en TV-serie från TV4.
Åh, jag känner mig ganska trött just nu... Får ta det lite lungt i soffan då.

Meh, har ni också tänkt på att jag låter som en gammal tant när jag skriver? Det ska jag försöka fixa bort.

Men nu kommer lite bilder från veckan. Enjoy! ^^


Saga just nu, haha.


Grejen som vi byggde förut. Den var stor. Min fot fick plats på den där lilla ön, den som är ungefär vid den blå båten.


Dagens Outfit, typ...

Ja, det var inte så många. Men nu ska jag fortsätta göra ingenting. Kolla på DHW tror jag. PuSs på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0