Grönan!

Yey! Haha, årets första besök på Grönan! Och Guldkortet är fixad också, grymt najs! Nu var jag där med Lisa, min fina fru, och hade sketakul!

Min lilla lista för hur kul allt var, av det vi åkte då...

1. Extreme! Min favorit.
2. Fritt Fall! Wiiiiho!
3. Jet Line!

Men vi var lite mobbade och åkte inte PopExpressen. Haha...! ^^ Men det var så lång kö!
Ska dit imorgon också, fast vet inte med vem... Messa, ring eller fb:a!


Luffsen!


"Lilla jag". Haha nejmen ni ser ju vad som är på bilden...


Haha!


Kärlekstunneln! ♥


Vann en hatt, mascaran är nere på kinderna och åkbandet är på! Det är livet det!

Har mer bilder, men orkar inte lägga upp alla. ^^

Någon gång på förmiddagen drar jag till Gröna Lund imorgon drar jag till Grönan, men jag hinner skriva ett inlägg ikväll och ett imorgon typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0