Datan fixad!

Tjenatjena! Brunt, som vanligt, haha. ^^
Mammas data är fixad nu, så nu blir updateringen bra igen!

Men iaf, nu är jag hemma från dansen, vi hade skitkul! Men vi hade ingen uppvärmning, så jag dansade i en hel timme, fast det var ju såklart bara kul! Nästa vecka är det uppvisning, men jag vet inte riktigt vilka som ska följa med. Det får vi väl se då...

Och en liten grej bara... jag vet inte hur jag ska ha håret! Men en sak vet jag... att jag ska färga håret imorgon!
Brunt, som vanligt.
Förresten, här är några bilder!


Som sagt, kan inte bestämma vilken frisyr jag ska ha...


Jag fick två par shorts av mamma, liiite för stora men det går ju att sy in. ^^


Det andra paret...

Förut idag, innan dansen, var jag med Emilia. Vi gick lite på Götgatsbacken och kollade lite. Hittade en jättefin klänning till avslutningen, men den var lite för lång. Fast det kan man ju också sy upp!

Nu ska jag göra något annat, haha. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Älskar dig pappas kärlek!

2010-05-12 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0