Dansuppvisning & Götgatan

Hejhej sötisar!

Haha. Fail på mig.
Jaja, efter skolan "chillade" jag med Jennyfer, Judith och Emilia. Gick på Götgatan och så. Men jag kunde inte köpa nåt, för lite pengar. Får busa med pappa och fråga om mer. Pehe. ^^
Sen vart de' dans. Uppvisningen gick väl sådär, eftersom jag failade på att diagonaler. Kanske för att jag hade lärt mig dem på en lektion men iaf!

Nu är jag hemma... Nån gång i helgen ska jag ta första doppet med Jennyfer och några fler säkert. Måste bara köpa bikini först! Och skor. Och solglasögon. Och en väska. Och en klänning.
Damn oxå!

Nu kommer lite pics!


IOGT.


Ja. Ni ser ju vad som är på bilden. Varför tar jag så lång tid och skriver om precis alla bilder?


Judith köpte mjukglass! Mmm...





Nu ska jag försöka ladda ner ett program... PuSs!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad för program?

2010-05-21 @ 19:31:03
Postat av: friida

Photoshop. men det gick typ inte. "/

2010-05-21 @ 20:52:05
Postat av: Anonym

vem tycker du är bäst i din showjazz grupp?

2010-05-21 @ 21:36:58
Postat av: frida

har fått denna fråga två gånger nu. varför undrar du, anonym, så mycket över det? menmen. jag t'nker inte säga det här.

2010-05-21 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0