Apologize!

Tjenatjena. ^^

Hörni, jag ber så mycket om ursäkt för världens sämsta uppdatering! Gah! Men jag gjort ganska mycket idag. Skriver lite kortfattat.

Jag och Judith gick till Coop efter skolan (vi slutade 13.00 idag) och köpte minimuffins för tjugo kronor! Billigt billigt. Vi gick till skolgården, Tricia och Ebba kom dit och åt upp våra muffins. Busisar! ^^
Klockan två ungefär kom mamma och hämtade mig med bilen, jag skulle till tandläkaren. Finns det något värre? Jag hade hål i en tand. Psst, en grej som ni inte får säga till någon. En riktig hemlis... Jag grät så mycket, min sprutfobi... Tog dem ungefär en kvart innan de fick in sprutan. Vill aldrig någonsin göra om det. Kändes så obehagligt.
Jag blev lite snurrig efteråt, men mamma körde hem mig men när jag var på min gata ringde Judith och ville att jag skulle gå till henne. Så det gjorde jag såklart! Vi byggde en liten koja, hihi. Och så åt vi glass och två tallrikar med grönsaker på. Mmm...
Sen gjorde vi en annan sak, som jag helst inte tar upp i bloggen. Det är inte så allvarligt, men det brukar bara bli värre av "bloggskvaller" om sånt. Och nu är jag hemma! Judith åt hos mig också.

Men nu blev det här inlägget onödigt långt, så jag väljer att avsluta här. Men ni kommer få minst två inlägg till ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0