Vadå tråkig rubrik?

Godmorgon säger jag i brist på rubrik...!

Jag blev så trött av mörkret under Earth Hour så att jag gick och la mig. Men det var riktigt mysigt i alla fall! Jag satt med KP med en filt över mig och hade två stearinljus tända och åt på jordnötter och ett äpple.

Pappa var ju inte hemma när jag gick och la mig, och Saga bli jätterädd när han inte är det så hon vaknade och grät och fick ligga bredvid mig. Sötnos... <3
Pappa kom hem vid tolv-tiden och sa hej. Jag kommer knappt ihåg det, eftersom det var mitt i natten.
Men idag vaknade jag vid halv tio, kanske 09.25 eller så. Hihi!
Snart ska jag sätta mig och äta frukost, sen kommer FaceOutEgo tror jag...

PuSs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0