Tisdag - inte min favoritdag...

Moshi Moshi!

Som ni ser, så är tisdagar verkligen inte min favoritdag. I alla fall inte den här.
Såhär var min dag:

Börjar leta efter mina favoritjeans (som jag trodde att jag skulle hitta) och sen är de helt borta. Måste ta några andra.
Märker att min ögonskugga har "läckt" och färgat ner tre av mina tröjor.
Ser att min rosa kofta är smutsig, lägger den i tvätten.
Börjar leta efter mina jacka, som mamma tydligen hade glömt att lämna. Måste ta den rosa koftan och västen.
Kommer ut, trodde att mina skor hade torkat men de var fortfarande blöta.

Hm, inte så bra start på dagen va? Mitt humör har inte riktigt varit på topp idag.
Om inte mina bra jeans är framme imorgon så vill nog ingen se mig på hela dagen. Jag kommer se ut som en utomjording.

PuSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0