Sorry!

Hejhej!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett litet tag, men jag har gjort så mycket så att jag inte har hunnit. :/

Idag har jag köpt mina jeans från JC, bild längre ner. :) 
Ska kanske vara med Lisa sen, om hon orkar... xD

Senare ska vi åka till Tommy och Agnes i Gustabsberg. :P

Igår hade Saga kalas, och jag var "lekledare" och stod för alla lekar. Tårtan var väldigt god. ;P

Bilder:

 
Mina jeans!


Saga fick en soldriven (?) blomma som vickar på sig när den kommer i kontakt med ljus.


Sagas pannkakstårta!


Det var figurer på den. ^^


Vi fick chokladbollar...


... och kakor! :D

Jupps! Orkar inte lägga in Dagens Outfit idag, sorry. >.<

PUSS!


Kommentarer
Postat av: akko

Gott....Gott...Mobbning...gott...gott... GHAA MIG VILL HA :D

tar

2010-03-07 @ 20:03:41
Postat av: Frida

haha! kom hit och ta då! xD

2010-03-07 @ 20:47:54
URL: http://littlefriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0