Söderböna. :P

Shuue!

Idag fick jag som sagt lämna lillasyster på dagis, men det behövdes nog för annars hade jag nog aldrig släpat upp mig ur sängen.
Åt två bullar hemma hos pappa, hihi. ^^
Här hemma hos mamma så blev det yoghurt och en mandarin som inte gick att äta. x)

Idag ska jag nog inte göra så mkt, just hangin' around you know. ;) Men jag ska hämta min väska hemma hos Jennyfer, annars vet jag inte. xD
Säg bara till om du vill göra ngt! :D

Vi har en mandarin hemma som ser ut som en kupol...

Julia har fixat mitt hår så att det är en liten knut därbak, och hon sa att alla som bor på söder har en sån. Hehe. ^^ Och så målade hon mina naglar igår, kulkul...
Bilder kommer soon, ska bara ta dom först. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0