Skippade dansen för The Studio...

Hejhej!

 Som ni ser så skippade jag dansen idag och gick till The Studio med Aleksandra och Malin. De fotograferades, och det var roligt att kolla på. ^^

På vägen hem så skulle vi först åka buss, och på busshållsplatsen tror jag att jag såg Kissie! Wow vad coolt, not. Men iaf...
Sen vid tunnelbanan såg jag mamma, lite oväntat... :D Och sen såg jag Amir! Gaybloggaren! YEY! :D

Man är väl för cool! Haha... Nu ska jag spela Spore, kalla mig gärna nörd. :3
Jag skulle ha bakat scones, men jag orkar inte just nu. :)

Och jag har en larv på kinden... eller ja, de målade en på Mc'Donalds! Den är rosa och jättegullig! :D

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0