Ny design!

Hejj!

Nu har jag gjort en lite mer vårig design, hoppas ni gillar den. ;) 
Idag sa Emilia (casualemii.blogg.se) att jag skulle börja med FaceOutEgo igen, det har ju varit dåligt med såna för jag har inte riktigt haft tid... Men visst, jag ska försöka! Håll utkik lite senare idag och imorgon! På vardagarna kommer jag nog inte lägga upp varje morgon, och dessutom så ser ju de flesta vad jag har på mig i skolan...

Jag har köpt lite lördagsgodis, ska sätta mig i vardagsrummet och mysa snart...


Alltid roligt med Hänt Bild... Och för er som undrar varför jag inte köper vanlig påskmust i plast, så är det för att den är betydligt godare när den är i glasflaska!

Jag blev faktiskt lite förvånad över att de redan har påskmust. Men på ett bra sätt, eftersom det är den godaste av alla läskar! Jag har tröttnat lite på Coca Cola och sånt, men hallonsoda är så himla gott!

Nu ska jag sätta mig och mysa... Har ont i fötterna efter dansen, och jag hittade em sak som jag letade efter där... Man hittar alltid saker på de mest oväntade ställerna!


Agnes! (Hon såg lite arg ut men iaf... tänk er henne fast med ett stort leende på läpparna!)

PuSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0