Mission NOT failed!

Hej sötnosar!

Ja, som rubriken säger, så blev min kaka jättegod! YUMMIE! *fyller humöret till 100 igen* 
Och nu är jag glad för att mamma och jag ska ut imorgon också. Life is perfect. <3

Bilder från kvällsfikat! :D


När den kom ut från ugnen, då såg den inte så god ut, huh?

 
Jag tryckte ut dem i hjärtformade bitar. <3


Jag tycker om denna bild. :) Det ser ut som att allt fokus är mot den i mitten.


Mm...


Min kopp är prickig. :P


Sagas är rosa. :)


Och sist men inte minst, mammas gröna! :D


Och så såg det ut fem minuter senare. ;)

Godnatt! Och glöm inte att det är Desperate Housewives 21.00! :D


Kommentarer
Postat av: de du

paaaaaaaaaaalla

2010-03-07 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0