Lyckad middag!

Hej på dej!

Nu har vi ätit middag, det blev broccolisoppa till förrätt och tacopaj. Väldigt gott!
Jag gjorde soppan själv, och den blev faktiskt jättegod! Ni kanske också har märkt att jag lagar middag lite oftare? Jag kanske har sagt det förut, men i alla fall så bestämde jag och mamma att jag skulle laga middag en gång i veckan. Lite hjälp från henne fick jag ju såklart, till exempel som att skal potatis och så. 
Annars så bakar jag ju mycket också...

Imorgon ska vi bowla, wiho! Jag kommer vinna! Eller där ljög jag - jag är jättedålig på bowling om det inte är på Wii (jag äger tydligen på tevespel!) så...
Miranda ska följa med också, länk till hennes blogg har ni HÄR . Fixade hennes design förut.

Nu är jag ganska trött, men jag ska nog vara inne en liten stund till, sån nörd som jag är... Sen blir det påskmust och Brio (det som är kvar i alla fall)...!

PuSs!


Kommentarer
Postat av: mirre<33

haha jag SUGER på att bowla seriöst kmr gå dåligt men gör det för att ha kul inte vinna xD säger vi.., <33

2010-03-20 @ 20:23:31
URL: http://theoneandonlymiranda.blogg.se/
Postat av: Friduulf!

Haha! Jag suger oxå, bajskörvar. ;)

<3

2010-03-21 @ 09:22:12
URL: http://littlefriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0