Klippt mig!

Hej busunge!

Nu har jag vart och klippt mig, blev inte så jättenöjd med resultatet. Min frisör sa "ska jag klippa lite till, jag tror att det blir jättefint" och innan jag han svara började hon klippa och sen sa hon också "vi får se hur det blir." Hm... tänkte jag, eftersom om det inte blev bra så skulle hon ju inte kunna ta tillbaka det?
Jag tycker mer om Skrapans Haircut.
Och dessutom blev det väldigt kort, och det får mitt ansikte att se tjockt ut.

Annars har jag inte gjort så mycket, ska snart göra middag. Fick tydligen inte följa med pappa och Saga när de skulle äta sushi för att jag hade klippt mig? Så jag får fiskbullar och potatis istället. Jippi, jag som inte ens vet hur man kokar potatis.

Och om ni undrar varför det nästan aldrig är bilder, så ärdet för att jag är hos pappa och USB-sladden funkar inte.

PuSs!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhej!

2010-03-24 @ 21:51:39
URL: http://littlefriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0