Hemma hos pappa!

Heej!

Nu är jag hemma hos pappa, och när jag gick hemifrån överraskades jag av snö.Mycket snö. Åh, jag som precis trott att det skulle bli vår. Det var väl fel av mig...

Snart kommer Miranda  och då ska vi ha kul!
Nu sitter jag och kollar på kameror, jag tror verkligen att jag skulle behöva en. Jag tar typ runt tjugo foton varje dag och mitt minneskort räcker ju inte hur länge som helst... Min kamera är ju bra, fem megapixel och massa effekter och sånt, men bilderna blir ju inte lika bra i alla fall.

Och gissa vad... Jagoch pappa ska kolla på Lady Gaga-biljetter nu! My dreams will come true... Då har jag varit på Avril Lavigne, Green Day och Lady Gaga. Jag tror nästan att LADY Gaga kommer vara nästan lika bra som Green Day.

Lyssnar på pappas iTouch, på Before the Lobotomy. Finns det något bättre?

PuSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0