Hemma efter en rolig dag!

Shuue!

:P
Den här eftermiddagen har jag gjort lite olika saker... :) Jag skulle ha gjort pasta carbonara till lunch, men jag följde med Aleksandra och hennes pojkvän och åt på en kinarestaurang som jag övertalade dem att gå till. Vi satt där i mer än en timme, och jag åt kyckling med curry, det var gott.
Sen träffade vi Malin och gick till Coffeehouse by George i Skrapan och jag drack en ypergod varm choklad med grädde, chokladsås och strössel. MUMS! Och den kostade bara 32 kronor... :)

Efter det gick vi till Ringen och gjorde lite saker, jag köpte inget men det var kul ändå. :) Jag hittade en jättefin tröja som jag kanske ska köpa på onsdag när jag går ut med mamma. Hoppas jag, för den var jättefin. Den var blå och mjuk och så var det vita ränder. Den var lite som en tunika. ^^

Imorgon kommer Ebba. x) Och vi ska baka har jag bestämt nu!

Och jag har lovat Pontus att jag ska skriva en bok åt honom... eller iaf en lång novell. :) Hoppas han gillar den. Det visade sig att vi hade mycket gemensamt... :D

Nu kan ni se att jag har fixat min bakgrund. :) Puss på er. <3


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tror jag har en sån tröja. Fanns den på hm? :)

2010-03-01 @ 17:22:28
Postat av: Frida

Ja... på Divided-avdelningen...

Den hade vita stora sträck, och den var som en kofta?

2010-03-01 @ 19:12:28
URL: http://littlefriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0