Hemma efter dansen...

Heej!

Japp, som ni ser på rubriken så är jag hemma nu efter dansen. Vi gjorde några roliga steg, hihi. ^^ Sen skulle jag möta mormor som ska vara hos oss ett litet tag nu och jag visste inte vart jag skulle möta henne så jag fick fråga någon person om jag fick låna hennes. Men sen hittade jag henne, vi gick hem och jag visade henne lite om allt och inget... Nu är jag hemma, vi åt flygande Jakob till middag - väldigt gott!

Ikväll är det Let's Dance-final men jag vet inte om jag ska kolla...
Nu ska jag kolla runt lite här på datorn och eventuellt göra små origamifigurer. Jag känner att jag börjar bli lite beroende.


Och nej, det är inte jag som har gjort dessa!

PuSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0