Hämtar saker hos mamma...

Hellu hellu!

Jag är hemma hos mamma en stund nu, ska bara hämta några saker egentligen men det är ju svårt att gå härifrån. Hehe. ^^

Jag har hämtat lite kläder, och en annan ögonskugga för att den andra är trasig. Åh, vad synd eftersom det är min favorit, men sånt händer ibland. Kommer ihåg i somras i skolan när Axel alltid sa "sånt händer" med en rolig röst.
Minnen från början av femman är så fina!

Nu ska jag tagga hem till pappa. Har tre saker att göra där:
1. Kolla på Desperate Housewives! 
2. Städa mitt rum...
3. Duscha.

Om jag gör allt i min egen takt är jag nog klar vid halv elva. Om jag har tur... Jag ska nog duscha direkt när jag kommer hem.


Jag just nu... ^^

PuSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0