Godmorgon!

Gomorron på dej!

Nu har jag sovit klart, hehe. Jag är ju ganska morgonpigg som ni andra kanske vet. Ni ska jag svara på ett litet quiz/frågor... Kopierade från Idas blogg...
Så här kommer de:

Laktris eller choklad: Choklad!

Bio eller hemmafilm: Svårt! Men om jag ska vara ärlig, så tar jag nog bio.

The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons...!

Vänner eller That´s 70 show: Vänner, ofc. :D

Äta ute eller hemma: Hemma är mycket mysigare. <3

Ge eller få presenter: Haha, få såklart!

Julafton eller din födelsedag: Min födelsedag, det är ju min egen dag!

Dans eller sång: Dans tror jag, fast det är ju kul att sjunga också...

Foki eller Kenza: Foki! Hatar Kissie!

Vegitariskt eller Kött: Kött, haha. Fast ibland är vegitariskt gott.

Gitarr eller piano: Gitarr!

Studsmatta eller pool: Pool, ofc!

Kärlek eller vänskap: Vänskap.

Edward eller Jacob: DIN RUMPA!

Skräckfilm eller komedi: Komedier är ju bäst!

Kulturama eller Adolffrdriks: Kulturama...!

Linne eller långärmad: Haha, jag gillar ju mest Tee's men linne då då...

Michael Jackson eller Lady Gaga:  Gah! Gud vad svårt. Men Lady Gaga då...

Techno eller pop: Pop pop pop!

Haha, jaa... ^^

PuSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0