Frusna tår. :/

Heej!

Idag har jag varit ute och gjort massa saker och sånt så jag har inte kunnat skriva. Det ber jag om ursäkt för... xD Det är ju ingen som läser min blogg, så varför skriver jag ens? Aja...

Vi var ute idag (Jag, mamma, Saga, Tommy och Agnes) vid sjön som var alldeles täckt av is. Mina tår frös jättemycket, stackars dem! När ni kom hem myste jag i sockor, stor tröja och tights. En liten mysoutfit. :P Imorse gjorde jag scones, och de blev verkligen jättegoda! Hihi, skryter lite... ^^ Igår åt vi godaste oxfilén. Gud så gott det var! 
För typ en timme sen eller så gjorde jag middag också, det blev en jättegod macka som smakade lite som en pizza. Recept längre ner. :P 
Hm... vad kan jag säga mer?
Imorgon ska jag träffa Judith (littlejudiith.blogg.se) halv åtta, eller just det - FYRA MINUTER I HALV ÅTTA - vilket Judith tyckte var jätteviktigt att göra. Varför vet jag inte... xD 

Nu kommer lite bilder och skit, ENJOY!

 
*Lite ego* Jag gillar den här bilden. :P Fast min näsa ser ihoptryckt ut. >.<


En bild på solnedgången, glömde ställa in till "solnedgångs"-funktioen men iaf. ^^


Agnes och Tommy hade byggt en snögubbe!


Saga ville att jag skulle ta kort på hennes tuggummikula. x)


En bild från stranden. Fin. *stolt fotograf*...!


Mamma och Saga på väg till Tommy & Agnes, en smygbild. Mwihihi. ^^


Man ser Sagas skugga i snön. Den ser lite rolig ut. :)


Så skönt att träden har börjat få färg igen! :D


Här spenderade jag min fredagskväll och lördag. ^^


Ett JÄTTEGULLIGT kort på Agnes! <3


Jag spenderade en liten tid i köket. :P


Tommy med palsternackor och marshmallows. xD


Mina scones, innan de var i ugnen. :)


Tada! Kan ni se hur goda de var? :P


Det blev en liten English Breakfast, med te och scones!


Bagaren själv. Rawr! x)


Jag ritade en teckning till Agnes. ^^ Det är glitter på vissa ställen, typ runt trädet och så. Tänk när det ser ut såhär på riktigt, inte bara på bild! Åhh...


Bjuder på den! :P


Vi grillade korv. (Det där är chorizo...) ^^


Min tröja + täckbyxor. :P


Haha. xD Det finns en inställning på mobilen till kameran som heter "Sport" och då är den inställd för något som liksom rör sig. Bilen ser helt platt ut!


Det är mysigt på stranden... ;)

Och nu kommer mitt recept!

Pizza-macka!

Du behöver (till 1 macka):

Smör
Ost
Skinka
Oregano
Tomat

Redskap:

Toaster eller våffeljärn
Kniv
Osthyvel

Du gör såhär:

1. Sätt på toastern/våffeljärnet. Ta fram 2 mackor, bred smör på båda. Lägg på ost och skinka på den ena. Skär tomaterna i små skivor och häll på lite oregano, lägg ihop mackorna.
2.  Stoppa in mackan i toastern/våffeljärnet och vänta tills den är kvar.
3. ÄT OCH NJUT!

OBS! Ta inte för mycket oregano! Det andra vet du ungefär hur mycket du behöver. ;)

Ett gott mellanmål och går snabbt att göra.
Mums!

Imorgon kanske jag slänger in ett inlägg med FaceOutEgo... kanske! Får se om jag hinner.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0