Bowling, broccolisoppa och film!

Heej!

Nu ska ni få se lite av det jag har gjort idag:

Bowling
Som ni vet så har vi ju bowlat idag. Det var jätteroligt!
Det började med att vi åkte tunnelbana till Gullmarsplan, sen kom Miranda. På vägen åt jag en bulle och en Yoggi Yalla, gott gott! Sen provade vi skor och gick in på banan. Jag var tvungen att springa upp och be om att få staket till mig och Miranda, för vi var inte så bra på bowling. Men det gick bättre sen, och till slut så vann jag!

Broccolisoppa
När jag kom hem gjorde jag och Miranda broccolisoppa (som igår) och den blev god. Lite vattnigare än förra gången, men det funkade i alla fall. Vi åt två pannkakor var också.

Film
Det var egentligen meningen att jag och Miranda skulle gå på bio, men vi orkade inte så istället så gick vi till Lidl, köpte en ljus choklad och en vanlig mjölkchoklad och påskmust. Vi hyrde film också, det blev "I love you Beth Cooper". Vi blandade chokladen och lite mjölk i en kastrull och hade det sedan över glassen. Det var ganska gott, men det smakade för mycket nöt, och jag gillar inte hasselnötter. 

Det var det. Slänger in en bild också...

 
Hihi. ^^

PuSs! 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Den filmen äger. :D <3 Haha, han är så roligt. XDD

2010-03-21 @ 21:02:20
Postat av: axel 5

söt bild

2010-03-21 @ 21:34:26
Postat av: frida

vilken axel? :O

2010-03-22 @ 20:58:15
URL: http://littlefriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0