BILDER FRÅN MIN MOBIL!

Nu kommer en riktig bildbomd från min mobil!

Världens finaste hund Hugo. <3


Jag och Saga på julafton. :) Hihi. ^^


En säl från Naturhistoriska Riksmuséet... x)


Nyårsafton. :P


En av alla tusen nallar i mitt rum, haha! :D


Saga är så söt. <333


Saga lär sig skriva. :)


Knasig bild på mig. x)


Mitt armband ser ut som en tant... x)


Annan bild på mitt armband...


Judith är finast. <3


Vidar. xD


Mami. <3


Min "lekkaka". :D

Mina och Jennyfers muffins, eller några av dem iaf. :P


Min goda glass! ^^


Min muffins från American Cookies. :)


En annan.


Bjuder på den...! :D


Haha, usch! :S


Jennyfer på bion... något är på gång mellan henne och Johnny. :P


Va? Johnny vänsterprasslar med mig. :D


Jag igår. P


Min varma choklad från Coffeehouse by George. MUMS! <3


Den här var för stor på mig, men hur söt som helst. ;) Haha, man ser Aleksandra i bakgrunden...!


Tröjan som jag ville köpa. :D Pontus i bakgrunden! :P

Ja, det var alla. Jag vet inte ens om du orkade kolla på alla, så många som det var... :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

en annan .. min! :P

2010-03-01 @ 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0