Allt och inget... :)

Hej!

Jag gillar inte ordet hej, men ändå. Det låter så töntigt... som att säga "tjenamors" eller "tjenixen blixten" typ... Jaja, nog om det nu.

Idag har jag varit lite överallt. Efter skolan gick jag och Judith, eller ja, vi försökte men Leonard och Tim följde typ efter oss, haha. Vi var sega med att märka det... De snodde min mobil och tog min förra pojkväns nummer. :/ Not so nice, menmen... jag tror inte att han bryr sig så mycket.
När vi kom hem till Judith var vi inte där så länge. Vi gjorde helado a cola. (Det är egentligen massa konstiga tecken över "helado a cola" men det funkar ju på min dator...) Sen gick vi hem till mig, vi hämtade Saga från dagis och så. 
Vi skulle ha gått och badat, men vi hade inga badkläder så vi gjorde inte det. Jag åt hos Judith, orkade inte vara hos pappa när Saga är så jobbig.
Och hihi, min telefonräkning var på 612 kronor! Så nu ska jag troligtvis få kontantkort. Så kan det gå när man är slarvig med pengar och vilket abbonnemang folk har! Jag tror att det är Jennyfer som har Telia, men annars har ju de flesta Tele2 eller Comviq. Vidar och några till har 3...

Nu är jag hemma, tråkar lite. Pappa hade gjort något kött, och jag sa att jag skulle ta en liten bit men det blev typ hela biten. Mwihihi. ^^
Imorgon ska jag möta Judith 07.25 och jag KANSKE hinner lägga in FaceOutEgo... :P

Nu ska jag geeka internet, puss puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0