Söndagen den 28:e februari 21.11

Heej!

Nu är jag hemma, gör lite saker. :)

Ebba ska sova här på tisdag, det ska bli kul. ^^
Vi har bakat bullar, och de blev jättegoda! Men ja, jag kan inte lägga upp bilder för min kamera är fortarande hemma hos Jennyfer. Jag känner att jag måste hämta den snart...

Imorgon ska jag lämna Saga på dagis. Kill me. >.<
Det här blir nog det sista inlägget för ikväll, så jag slänger med en liten bild också!



PS. Ser ni att jag har ändrat lite? Nu står det BYEBYE! efter varje inlägg. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ebba Hallström?

2010-02-28 @ 21:26:51
Postat av: Frida

Nej, anonym...

Ebba lange. :P

2010-03-01 @ 10:28:16
URL: http://littlefriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0