Myskväll. :D

Hellu!

Nu har jag sett filmen med Jennyfer, den var väldigt bra faktiskt...! :D Jag trodde att den skulle vara långtråkig, men den var väldigt rolig. Speciellt när en tjej hade webbcamera och killen en kille visste inte om det och tog av sig alla kläder och ja... ni kan nog lista ut vad som hände. :P
Snacksen var:

Godis
Godis
Godis

Och en sak till: GODIS! Ja, väldigt mycketgodis blev det, och nu har jag ont i magen. Ajaj...

Skulle ha lagt upp massa bilder men jag glömde väskan hemma hos Jennyfer. Ojoj...! x)
Och pappa har fixat mys med täcken och kuddar framför teven. Mysigt!
Skriver mer sen...

XOXO,
Little Friida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken film? haha, gjorde han? xD

2010-02-27 @ 21:17:13
Postat av: Frida

It's complicated.



Ja, det gjorde han!

2010-02-28 @ 11:21:33
URL: http://littlefriida.blogg.se/
Postat av: Anonym

It's complicated.



Ja, det gjorde han!

2010-02-28 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0