Lösnaglar och streetdance!

Hejsan!

Nu är jag hemma från en ganska rolig dag. :)
Efter skolan gick jag, Judith och Emilia någonstans... Först blev det lite brottning och tjafs. -.-
Sen gick vi till Bågens Tobak och musade godis. (Nej, vi tog inte bara och åt, vi betalade ju såklart). x) Hemma hos Judith hade vi skojs och ja, ännu mer bråk. -.-

Emilia, om du ser det här så skulle jag vilja säga en sak till dig:

Du är en schysst kompis och väldigt snäll.
För det mesta. När vi bråkade i typ trean och fyran, då mådde jag verkligen skit.
Jag vill bara inte uppleva det en gång till, så jag tror att det är bäst att vi slutar vara med varandra innan det är försent. Jag vill verkligen inte tillbaka dit. Minnerna, blickarna och alla känslor. Skit, alltihop. Men jag lovar att jag inte vill vara ovän med dig, men vi behöver inte vara kompisar. Jag skulle inte klara av det där en gång till.
Jag ville ge dig en chans, men det var fel gjort av mig.

XOXO,
Little Friida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner mig duum. Förlåt att jag blev så arg.. Jag vill vara kompis med dig,inte ovän med dig.:/ Jag saknar "tiden" med dig. Men jag vill inte heller tillbaka dit, förut ville jag verkligen det men det funkade inte. Det är bäst om vi inte är med varandra, eller om du vill, så är vi det.



Du är också en schysst och snäll kompis. :)

2010-02-23 @ 09:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0