Lekkaka

Hellu. :)

Har bakat en mysig kaka idag! Jättegod faktiskt. :D Jag skrev mums på den...
Och Marina gillar typ att kolla på nya recept så jag har gett henne mitt supersnygga recept... :D

Annars vad jag lite med Arezo och Emilia efter skolan, sen skulle jag och Emilia åka pulka men då fick inte Arezo följa med... :( Men det var kul i skånegläntan med Vidar.

OCH PAPPA HAR KÖPT EN NYA DATOR TILL MIG! *HAPPY*
Jättekul! :)

Nu ska jag kolla runt lite på roliga saker... Kunde inte gå till IOGT idag för jag var sjukt trött! Kunde inte göra någonting typ. Mormor kom lite senare, roligt roligt. :)

Cya!

//Little Friida

Kommentarer
Postat av: arezo

oh yeah, vi hade ju fan bäst. :D <3

nämen, nu ska jag käka chokladpudding. :3

2010-02-18 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0