Jennyfer Planstedt och Judith Glas. <3

Heej!

Nu härmar jag några och gör en liten grej som jag inte vet vad den kallas... :D

Jennyfer Planstedt
Du är verkligen jättesnäll och underbar. <3
Förut bråkade vi, men det var innan vi ens kände varandra, och det vill jag bara glömma. För inget ska förstöra för oss nu, aldrig. Jag vet att vi inte har känt varandra speciellt länge, men vi är redan bästisar, och det för att vi passar så bra tillsammans (som kompisar, missupfatta INTE).
PRISET SOM VÄRLDENS FINASTE VÄN GÅR TILL...
Jennyfer Planstedt!

Judith Glas
Varför heter du inte Judith Glad istället? Du är alltid jätteglad, förutom när du är ledsen. <3
Syster, bästa vän, andra halva. Du är allt för mig, Judith, och det ska du veta. Verkligen. Vi har nästan aldrig bråkat, och när vi gjorde det var det så patetiskt, och det får aldrig hända igen! Inget ska få hindra oss, och vi kommer äga skiten ur alla! För du vet ju att vi är bäst. ;) Sötast i stan är du!
Underbar och älskad av alla, och till och med lite till.

Älskar er så mycket.
Jag har ju fler vänner och kompisar, men det är er jag känner allra mest ju. <3

XOXO,
Little Friida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0