Haha xD

Heej! <3

Efter i skolan var jag på väg ner för backen vid skolan och en hel flock gick bredvid/framför/bakom mig.

Grupp 1: Nathalia och Elvira
Grupp 2: Leonard och Zebastian
Grupp 3: Andréas och Viktor

Eftersom jag inte är kompis med Nathalia och Elvira så var ju ju inte med dem, och Zebbe och Leonard gick så snabbt. xD
Så det slutade med att jag gick med Viktor och Andréas och sen gick Andréas hem och då gick jag hem till Viktor. Rüligt. xD
Ja... jag åt dumle, drack cola och åt Tutti Frutti... och kollade på tv och lite sånt skit. Hehe. ^^
Sen skulle han typ gå till Åsö och anmäla sig till matteklass (? haha. xD) och sånt, då gick jag hem. Nu är jag hemma, ska snart duscha och sen ha lite kul. Ska kanske äta ute ikväll, ngn som vill hänga på? :P

Och nu känner jag för att göra ett snällt inlägg till mina kompisar som några andra har gjort, men jag pallar inte just nu.

XOXO,
Little Friida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0