Glömska jag med lösnaglar...

Hellü!

Det är något fel med mig och lösnaglar. Något viktigt problem. Jag glömmer bort allting när jag har dem på mig.
Tex:

Idag glömde jag helt bort att jag skulle hämta Saga från dagis, och fröknarna ringde pappa och var arg och Julia fick springa och hämta honom.
Ooops! Jag är ju knasig. xD

Annars har jag varit hemma hos Judith idag, vi kollade på Brüno! :P Skitknas!
Viktor är kittlig. Jag var bara tvungen att berätta det... fast han och Judith kittlade mig mycket. Riktigt mycket. Jey... Och när Leo kom hem hade han med sin Gustav och Hobbe hem och det var rüligt. Väldigt rüligt. Haha!

Btw, förlåt att jag inte har skrivit på ett litet tag, men jag har haft lite fullt upp. Men det gör väl inget?

XOXO,
Little Friida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0