Funderar på att skriva noveller...

Hejhej,

som rubriken säger, så funderar jag på att börja skriva noveller här på min blogg. Vill ni det? Isåfall, får ni kommentera. Frågan är då bara vad de ska handla om... jag tycker ju mycket om spännande och romantiska böcker, så kanske blir det något i den stilen! Men som alla säkert vet, så hatar jag Twilight-serien (men någon gång kommer jag nog läsa dom, bara för att)...

Btw, nu sitter jag och myser med mitt täcke, hehe. ^^ Skicka gärna sms eller vad som helst, så att jag får något att göra!

Bästa vänner, Judd och Vidrus! Coolingar! (Jag överdriver en aning, men ändå... så roliga!) :D

Cya!

//Little Friida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0