Förkyld

Halljosan!

Jag sitter hemma och snorar ihjäl mig snart. Herregud, vad jag är förkyld! Det är nog den enda anledningen till varför jag inte gillar vintern... *nyser* Är nog hemma imorgon om det fortsätter såhär.
Kunde inte åka skridskor eller vara med på onsdagstimmen heller. Tråk!
Följde med Judith idag, och några minuter senare så *poff* så stod jag, Judith, Ebba, Tricia, Jocke och Noah och skrattade... Hoppsan! Det var inte meningen, men i alla fall. Jag köpte en chokladboll, jum jum. Jag gick hem vid halv tre typ.
På vägen hem tänkte jag på novellen, vad den skulle handla om osv. och det gick ganska bra. (Ska förklara vad jag tänkte lite längre ner...) När jag kom hem tog jag massa onödiga foton med kameran, och jag kan ju inte hitta sladden så att jag kan lägga upp dem, men om jag hittar den blir det *nyser igen* en riktig fotobomb! Jag vill inte lägga upp någon facelook för jag ser förjävlig ut. -.-

Min novell:
Ni kanske kommer känna igen lite från filmen "Prinsessan och grodan" men den är inte riktigt så. Jag föreställer mig att det ska vara en tjej som kämpar får att få en restaurang, och en dag får hon den! Ett problem är bara att hon inte kan någonting! Hon tappar tallrikar, bränner maten, glömmer beställningar m.m men en dag träffar hon någon som kan hjälpa henne, och plötsligt kan hon allt!

Kommentera och säg vad ni tycker!

Cya!

//Little Friida

Kommentarer
Postat av: Emmi

Den verkar bra. Jag kommer läsa. :D

2010-02-10 @ 17:20:47
Postat av: Frida

Tack så mycket! :)

2010-02-10 @ 19:41:04
URL: http://littlefriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0