Fettisdagen

Heej!

Nu är jag hemma efter en rolig dag med kompisarna. :) Vi har varit lite överallt, och nu kommer en liten överblick:

Jag, Emilia, Judith, Olivia, Timothy och Vidar gick hem till Judith och hade skojs. Bla. sanning eller konka. ;) Emilia pussade Timothy på kinden... Naaw!
Sen gick vi till medis och jag fick en "drömsemla" av Timothy. Haha, verkar som att hans namn har kommit upp några gånger här nu. x) Den var go'.
Men Judith och Olivia dissade oss? Aja, orka bry sig... <3

Bara en liten sa jag ju. ;)
Och förlåt att jag inte har skrivit på ett litet tag, men har inte haft tillgång till dator...

Cya!

//Little Friida

Kommentarer
Postat av: arezo

Timothy <3 Frida. :D

näe, jag skoja bara. ^^

2010-02-16 @ 21:37:00
Postat av: Frida

Haha nej! xD

2010-02-16 @ 21:48:02
URL: http://littlefriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0