"Det är Jonas, alla guzzar gillar mig"!

Hellu!

Idag har jag gjort lite olika saker, som att gå till Gallerian och äta en skitstor muffin, vara i Skrapan med Aleksandra och träffa hennes pojkvän för första gången, lekt med sugrör, ramlat i rulltrappan, åkt pulka och dött av köld, tagit Vidars och hans kompis mössa, ätit tacos och mycket mer!

Men en jätterolig (eller konstig) sak var att någon ringde mig och sa:

Han: "Hej."
Jag: "Vem är du?"
"Eyy, jag är Jonas!"
"Det finns många Jonas..."
"Men Jonas!"
"Jaha, och varför ringer du mig?"
"Jag såg dig på facebook, och du är en riktig heting."
*försöker sluta asgarva* "Öhm... okej?"
"Men varför ringer du mig då?"
"Men jag är ju Jonas, och alla guzzar gillar mig!"
"Va?"
"Ja men... vad vill du veta om mig?"
"? Var bor du?"
"Bredäng."
"Hur gammal är du?"
"12."
"Okej, jag är 11 så... öhm..."
"Men shit, det är ju bara ett år...!"
"Jaja..."
"Kan vi chatta på facebook?"
"Men jag vet ju inte vem du är!"
"Du ser ju om jag addar dig."
"Hm... okej?!"

Och det var den korta versioner, utan alla mina tusen "Jag vet inte vem du är"-saker...

XOXO,
Little Friida


Kommentarer
Postat av: Alva

Haha!

2010-02-21 @ 19:48:54
Postat av: Vidar

Kul med mössan då xD

2010-02-21 @ 19:52:20
Postat av: Emilia

Vidar- Aa. :D

2010-02-21 @ 19:56:16
Postat av: jennyfer

HAHHAA JUSTE GLÖMMER FAN ALDRIG DET DÄR!!



HÖRDE DU INTE ATT DE VAR JAG?! FÖRSÄG VI VAR OSAMS DÅ MEN HAHAH ändå lixom :)



hörde du inte det?

2010-05-23 @ 02:05:39
URL: http://jennybieber.blogg.se/
Postat av: Friida :P

haahhahahahah han typ adda dmej på fb. :S

2010-05-23 @ 09:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0