Cocoo och Foki-time

Hej sötisar!

Glad alla hjärtans dag, btw! <3

Nu har jag varit på Cocoo med Emilia på en Foki-träff! Roligt roligt... jag fick många fina foton faktiskt. :D
Foki-time! Men det var så trångt så vi gick när vi hade fått autografer, affisher (stavning?) och foton och kramat henne. Hon är väldigt gullig faktiskt! ^^

Men det var en fett jobbig mamma där. Hon stod typ och fixade sitt barn hela tiden, och när jag och Emilia flummade lite, gav hon mig bitchblickar typ tio gånger... Hon var fett "kaxig" om man säger så. Hon såg konstig ut också (för att vara fyrtio): blont hår, UGG's, pälsjacka och tights. Ööhh?

Cya!

//Little Friida

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Och vad tycker du att 40-åringar ska ha på sig för kläder då? Tantkjol till knäna, stickad brun kavaj, hatt och hudfärgade knästrumpor med pumps till? Det är faktiskt modernt även för såna över 15 år att ha både leggings och Uggs m.m. Du kanske ska kika lite i modekatalogerna innan du dömer ut någon. 40 år är bara gammalt om man är ett litet barn själv. Men det är du förstås, eller hur? ;-)

Och blond? skratt Får man inte ha blont hår om man inte är tonåring? Jag är inte 40 år själv, men jag är säkert gammal i dina ögon. Ska jag då färga mitt blonda hår som jag föddes med, bara för att jag inte är tonåring längre?

Det är nog dags för dig att du tänker om lite lilla du. :-)

2010-02-16 @ 01:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0