Svar på Tal

Från: Nora :)
Fråga: Hur många år e du egentligen? det blir bara pinnigt för dej om du säger att de där är "fjortis" utseende mässigt.. Asso promise, gör aldrig om de, du vet inte ens vad fjortis e. Hahah, men asso annars e din blogg braaa.. :) <33

Svar: Jag är 11 år, går i sexan.
Och, jag vet vad en fjortis är. På den bilden kanske jag inte såg ut som en "riktig" fjortis, men det betyder väl inte att jag inte vet vad det är för något. Jag ville bara inte att ALLA skulle kolla på mej, orka tupera håret och ta syrrans push-up? Jag vet vad en fjortis är, men jag vill inte se ut som en. Jag KAN inte se ut som en, jag har inte de kläderna & håret. ;) Tack för att du läser min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0