Kvällens Hiss/Diss!

Nu kör vi en liten snabbis med Hiss och Diss. Enjoy!

♥ Tighta jeans. Måste bara hissa det som kommer blir höstens snyggaste plagg. Till de snygga baseballjackorna, Converse, stora T-shirts... Vad kan man inte ha det till? Och mina ska ju snart hänga i min garderob, Acne har ju sjukt snygga jeans. (Kassen kommer jag spara, haha...)

Hörlurar. Jag skulle nog inte klara långa bilresor eller mina svårt-att-somna-nätter utan dem. En stor fett hiss när man har tankat med bästa musiken. (Har jag berättat att jag har börjat gilla JB...?) LOVE!


Sega tuggummin. Det är så synd när världens godaste tuggummi börjar bli segt. Smaken försvinner och så upptäcker man att man inte har nåt kvar sen. Synd...! Konstig diss, men whatever...

Skolan. Äcklig mat, tidiga mornar, långa dagar, läxor... Vad är bra med skolan egentligen? Och vi tvingas leva med det 13 år. 13 FUKING ÅR! 12 för mej då, men ändå. Tänk vad man missar av livet! Största dissen går till skolan idag.

Jag vill också dissa att min kamera är trasig. Poor little blue me...! Men nu ska jag dricka upp min Bonaqua och kolla TV. Hörs imorgon! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag =)

2010-08-12 @ 23:23:33
URL: http://ceciliav.com
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: puttelite utanför :)

2010-08-13 @ 09:16:10
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

Jag ÄLSKAR tighta jeans :D

2010-08-13 @ 09:21:49
URL: http://cecilette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0