Kanske borde berätta...

... att jag ska till Mariefred och campa imorgon! Åh, vad bäst det ska bli. Jag bodde ju där när jag var liten, så jag ska åka och hälsa på mitt dagis och allt sånt... Längtar, haha! På torsdag ska vi packa och sånt, för på lördag ska vi till Danmark! Vi åker till Göteborg på fredagen, hälsar på några av Tommys kompisar där och sen åker vi färja ner till Aalborg. Jag trodde att vi skulle till Köpenhamn först, haha... ^^

Så jag kommer inte blogga så mycket, kommer skriva det i min header och sånt också så att ni vet när ni så tillbaka. Kommer bli skönt att vara där, kommer ta jättemycket kort också! En ny fin header ska jag göra när jag kommer hem. Yeah! (Vädret i Sverige är ju så trist nu, så man kan ju inte vara utomhus. SYND!)

Japp, vi kanske borde veta det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0