Flaten + Bion

Heej sweeties!

Förlåt för världens sämsta update, men jag har verkligen inte hunnit blogga idag... ♥

På Flaten idag badade jag inte så mycket, det var varmt i vattnet men SKITKALLT  på land. Brr...
Men jag, Nathalia, Leonard och Melker spelade lite kort och sånt. Leonard ramlade och doppade hela benet i vattnet, haha. :)
Men efter skolan mötte jag Ebba vid bion, vi sprang runt lite på söder och så innan bion började. Filmen var jättebra, fast jag somnade typ i 20 minuter, jag var verkligen galet trött!
Men nu ärdet helg iaf, vilket betyder sovmorgon! Åh, vad skönt...


I nästa inlägg ska jag förklara hur jag gör den suddiga kanten på bilden, vänta en liten stund bara. Puss.


Kommentarer
Postat av: l i l l a f l i c k a h

fin blogg :)

2010-08-20 @ 21:06:35
URL: http://lillaflickah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0